چرا کلیه بیمار شکست همیشه گرفتن خارش و دشوار به نفس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار نارسایی کلیه، همیشه خارش و دشوار به نفس گرفتن؟ در واقع، خارش و تنفس از علائم شایع نارسایی کلیه هستند، بسیاری از بیماران به آنها آشنا هستند اما نمی دانند روشن از دلایلی که آنها رخ می دهد. سپس، اجازه دهید ما را با هم یاد بگیرند، به امید آن می تواند به شما کمک کند تا بدانند در مورد بیماری شما روشن تر باشد.

چرا بیمار نارسایی کلیه و خارش دار خواهد شد؟

سطح بالایی از فسفر در خون. از آنجا که کلیه دچار اختلال می کند به طور موثر حذف فسفر نیست، یک رژیم غذایی کم فسفر تجویز شده است. نگاهی به پوشه فسفر نیز ممکن است در پیشگیری یا جلوگیری از خارش کمک می کند.

پوست های خشک. مرحله پیشرفته بیماری کلیوی ممکن است تغییرات در غدد عرق و غدد چربی، که باعث می شود که پوست خشک را.

ساخت تا از مواد زائد در بدن به دلیل ناتوانی کلیه برای فیلتر کردن خون موثر است. این تجمع زباله موجب پوست به خارش، به خصوص در پاها.

چرا بیمار نارسایی کلیه در تنفس را مشکل خواهد شد؟

عدم توانایی در جلب مایعات بیش از حد در مجموعه مایع در ریه ها خلاص ممکن است، در نتیجه باعث تنگی نفس. همچنین، ظرفیت حمل اکسیژن خون کاهش می یابد با توجه به سمیت خون بالا، منجر به از نفس.

علاوه بر این، علل دیگری نیز ممکن است شامل شرایط خاصی روحی (اضطراب و حملات هراس)، عوارض جانبی برخی از داروها، بیماری های قلبی، فشار خون بالا در دراز مدت بالا، و غیره

مهم نیست که چقدر، بیمار نارسایی کلیه و خارش دار شدن و یا مشکل در تنفس است مبتلا به اختلال کلیوی مرتبط است، بنابراین اگر شما می خواهید برای از بین بردن آن نشانه ها را دارید به بهبود بیماری کلیوی خود نیاز دارند، این است که به درمان بیماری خود را. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیمار نارسایی کلیه,نارسایی کلیه در تنفس را مشکل خواهد شد ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: